"We hebben nergens meer omkijken naar!"

Menno Selles en Natasha van der Burgt van SNS Harderwijk en Dronten over hun samenwerking met Fitrex

 

Bij Fitrex vinden we het belangrijk om te horen wat adviseurs vinden van onze samenwerking en hoe ze onze dienstverlening ervaren. We spraken Menno Selles, franchisenemer van SNS-winkels in Harderwijk en Dronten, en zijn assistente Natasha van der Burgt. Menno is al jaren een vaste klant van Fitrex, en Natasha heeft wekelijks contact met ons. Samen delen ze hun ervaringen.

Wat vinden jullie van de dienstverlening van Fitrex? Kun je een cijfer geven tussen 1 en 10?
Menno:
“Als ik een cijfer moet geven, dan staat een 11 helaas niet op het lijstje! De dienstverlening van Fitrex is echt uitstekend. Ze zijn goed bereikbaar, zowel via mail als telefonisch, en je krijgt altijd snel een duidelijk antwoord. Alles is tot in de puntjes geregeld. Ook de taxateurs zijn snel, en de samenwerking verloopt soepel. Het is voor mij een logische keuze: ik werk vanuit SNS en regel mijn taxaties via een onderdeel van de Volksbank. En een leuke bijkomstigheid: ik ontvang elke maand een extraatje dankzij de leadvergoeding.”

Natasha:
“Ik geef een 9! Wat ik fijn vind, is dat je snel en kort kunt schakelen. Zodra een klant de machtiging heeft afgegeven, gaat Fitrex aan de slag en hoeven wij niets meer te doen. Als ik een vraag heb, krijg ik direct een reactie. Ze denken echt met ons mee.”

Zijn er verbeterpunten?
Menno:
“Het zou leuk zijn om persoonlijk kennis te maken met het team van Fitrex. Ik heb Mike en Maurice ontmoet op de HypoVak, en dat vond ik erg leuk. Kan Fitrex niet een keer langs komen bij bijvoorbeeld een Meet & Greet met SNS-adviseurs of op de SNS Wonen Vakvierdaagse?

Ook zou ik graag mijn wachtwoord in het adviesportaal willen aanpassen. Het wachtwoord dat ik van jullie heb gekregen is lastig te onthouden, en kan ik niet zelf wijzigen. Nu moet ik telkens knippen en plakken om in te loggen.”

Natasha:
“Nee, ik heb eigenlijk geen verbeterpunten. Het adviesportaal werkt heel makkelijk en het team is altijd goed bereikbaar. Ik ben heel tevreden!”

Maken jullie gebruik van andere producten van Fitrex?
Menno:
“Ja, naast taxaties en desktoptaxaties vraag ik ook bouwkundige keuringen en energielabels aan. Alles verloopt net zo soepel. Ik denk dat we in de toekomst nog vaker energielabels gaan aanvragen.”

Heb jullie nog tips voor Fitrex?
Menno:
“Ik heb onlangs voor het eerst een taxatie aangevraagd via Figlo. Dat ging op zich soepel, maar ik kreeg geen bevestiging van de aanvraag. Daardoor wist ik niet of alles goed was gegaan. De aanvraag was ook niet terug te vinden in het adviesportaal (TMS), dus ik heb de taxatie nogmaals via het adviseursportaal (TMS) aangevraagd. Toen kreeg ik van Fitrex een bericht dat er een dubbele aanvraag was gedaan.

Mijn tip: stuur een bevestiging na een aanvraag via Figlo. En breng deze optie nog eens extra onder de aandacht bij SNS-adviseurs. Het werkt namelijk heel handig, maar niet iedereen weet dat dit mogelijk is.”

Natasha:
“Mijn tip is vooral: blijf zo doorgaan! Wij zijn heel blij met de samenwerking.”

Waarom Fitrex?
Voor Menno en Natasha is de keuze duidelijk. Of het nu om taxaties, bouwkundige keuringen of energielabels gaat: “Bij Fitrex is alles snel geregeld en hebben we er geen omkijken naar. Dat maakt ons werk een stuk makkelijker!”