Zo werken wij
Zodra jij je, als adviseur, hebt aangemeld via onze website nemen wij contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Daarna activeren wij jouw account en krijg je persoonlijke inloggegevens voor ons Taxatie Management Systeem (TMS). TMS is een door onszelf ontwikkeld platform. Na het inloggen kun je via TMS eenvoudig en snel onze diensten voor je klant aanvragen en de status hiervan volgen. Ook de klant wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status. Als je met Figlo of Adviesbox werkt, kun je vanuit deze software een aanvraag naar Fitrex sturen.
Kortom: Snel, eenvoudig en transparant
24/7 aanvragen
Via TMS kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week alle diensten aanvragen
Status volgen
Je kunt de status van het hele proces via TMS volgen
Support
Snelle support en ondersteuning van onze medewerkers via telefoon en email
Overzicht
TMS biedt een handig overzicht van al jouw aanvragen
Hypotheeksoftware
Integratie van TMS in hypotheeksoftware zoals Figlo en Adviesbox
Wat gebeurt er na jouw aanvraag?
Klant geeft akkoord
Nadat je de klantgegevens hebt ingevuld ontvangt de klant een digitaal verzoek om akkoord te geven voor de opdracht.
opdracht wordt uitgezet
Als de klant akkoord is, neemt onze backoffice de aanvraag in behandeling en zet de opdracht uit bij de best passende, onafhankelijke specialist in de regio van de klant.
Afspraak met sleutelhouder
status volgen
De adviseur kan de status volgen via het TMS (Taxatie Management Systeem) van Fitrex. De klant wordt op de hoogte gehouden via e-mail.
klant ontvangt rapport
Na het bezoek van de specialist ontvangt de klant binnen 5 werkdagen een digitaal rapport. Na ontvangst van het rapport verstuurd Fitrex de factuur naar de klant.
klant betaalt factuur
De klant kan de factuur direct via Fitrex betalen of binnen 6 maanden bij de notaris.
Veelgestelde vragen
Op het dashboard van TMS vind je een overzicht van de diensten van Fitrex met de bijbehorende tarieven.
Ja, dat is in bepaalde gevallen mogelijk. Neem hiervoor contact op met het team van Fitrex via info@fitrex.nl of 020 – 262 38 88. Afhankelijk van de aanpassing wordt hiervoor een maatwerktarief gehanteerd, in afstemming met de adviseur.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt via TMS ook taxaties voor bedrijfsonroerend goed aanvragen. Heb je hierover vragen? Bel of mail ons: 020 – 262 38 88 (tijdens kantooruren) of stuur een e-mail naar info@fitrex.nl.
Binnen deze omgevingen is er een knop om taxaties aan te vragen. Er verschijnt vervolgens een tussenscherm waar je de benodigde gegevens invult. Hier hoef je de omgeving niet voor te verlaten.
Jazeker. Werk je met een vaste taxateur die nog niet is aangesloten bij Fitrex? Meld deze dan aan via info@fitrex.nl. Je breidt hiermee het Fitrex-netwerk uit. Zo ontvangen jullie allebei een vergoeding voor de dienstverlening.
Andere vraag? Bekijk hier al onze veelgestelde vragen.